Hari Pertama Ramadhan

Dah lama xjenguk blog aku yang berhabuk ni. Kesibukan menjadi pelajar final year kian terasa. Sekarang adalah cuti sem, tapi aku stay di kolej untuk run project aku di UPM tercinta. Oh indahnya. Seronok sangat berada di sini ketika orang lain bercuti di rumah. Yeah!

Hari ini merupakan hari pertama puasa aku di bulan ramadhan ini. Bersahurkan air Mountain Dew dan air kosong, diharap perut aku mampu menahan cabaran dan dugaan sebelum matahari berlabuh malam. 

Harapan aku pada ramadhan kali ni ialah dapat menghabiskan bacaan 30 juzuk Al-Quran. Korang pulak? 

Selamat beramal pada bulan yang mulia ini. Kurangkan lagha, tingkatkan pencarian. :) Assalamualaikum.
2 Komen untuk "Hari Pertama Ramadhan"

Lama gila x jengah sini ! Wargghh plajar sem akhir ? All de bes ! Hee,tau mcmne nisa bole terjengah ke sini ? Nisa bca komen awak kat blog p3 awani uh. Adess. hee,btw slmat mymbut rmadhan. Lmbat sket wish nya :)

 
Copyright © 2014 JanganIgnore - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info
X