Ayat-Ayat Mengorat Lapuk Jejaka Malaya

Di sini disenaraikan beberapa ayat mengorat lapuk yang selalu digunakan oleh jejaka malaya. Ayat ini selalunya digunakan untuk mengayat awek-awek di facebook mahupun di tepi-tepi jalan.

1) Awak ni cantikla. Buat hati saya tergoda ( Yang ini tersangat biasa )

2) Awak dah ada pakwe? Boleh mintak no telefon? ( ayat pasrah minta no fon )

3) Cantiklah baju awak. Beli kat mana ek? Pinjam boleh? ( si gadis memakai baju, tak kisahlah baju apa pun )

4) Cantiknya kucing kat belakang tu. hihihi ( situasi di mana ada seekor kucing berada di belakang si gadis cantik )

5) Nak aiskrim sikit boleh? ( si gadis sedang makan aiskrim )



6) Ala, tak ajak saya pun. huwaaaa! ( awek cun update status facebook baru balik dari shopping complex )

7) cantik tak penting, yang penting hati.

8) pewwitt. nak kenal boleh?

9) Awak wtpe tu? dah makan? kalau belum, jom saya belanja. ( ajak-ajak ayam )

10) :'(  <-- bajet sedih, mintak simpati

Kadang-kadang, ada jugak awek-awek yang guna ayat-ayat ini nak tekel laki hensem. Korang termasuk ke? HAHA.

Banyak lagi kot ayat-ayat mengorat lapuk yang ada. Korang tolong listkan lah. HAHA

8 Komen untuk "Ayat-Ayat Mengorat Lapuk Jejaka Malaya"

hahaha. sumpah lawak. tapi ayt no 3 smpi 5 tu belum pernah kena lagi la.

Tak pernah tapi acap kali lelaki bagi alasan macam tu. Tak best langsung -.-

Tidak dinafikan
Jom! tinggalkan link blog anda di, http://hotreload2u.blogspot.com/

semua dah lapuk..
xda ke cara baru nak ngorat? hehehe..

ada lagi satu,yang ni cara laki tu nak tau gegirl tu dh ada bf ke tak:

eh,awak text dengan saya ni,takde yg marah ke? mana la tau kot2 ada yg marah nnt.

bila gegirl tu kata takde,mula la ulat bulu dah naik daunnnn :P

ceh..menda ni berkurun lama pon dok still sama..haha..tah pape jek..-.-

yang no 6 tu aku paling nyampah tengok.bukan kat status aku la tp status kwn2 aku..haha..rasa nak nyepak pon ade kdg2..gedik nak mampoih..hahaha

tak suka lelaki yang suka mengayat. Wekk~


‘Royal King’ – Sedap Dapat, Duit Dapat , Kereta Pun dapat !!
KLIK HERE !!

 
Copyright © 2014 JanganIgnore - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info
X