Fesyen Tetek Tersembul

Fesyen yang agak biasa di kalangan perempuan sekarang. Memang cantik, sangat cantik, yela, lelaki mana yang boleh tahan godaan fesyen macam ni. Aku yang alim-alim ayam ni pun boleh terangkat.

Agak kasarnya nama fesyen ni, tapi ini jela nama yang terbaik aku boleh terfikir sekarang. Fesyen ni digemari oleh golongan majoriti perempuan peringkat pertengahan umur. Biasalah, muda bergetah, semua benda nak pamer, asset katanya.

Dalam pada sedap mata lelaki melihat, mesti ada di antaranya menyampah melihat fesyen bodoh ni. Lebih-lebih pula kalau si pemakai tu dari golongan yang ada hubungkait dengan kita. Cukup menyakitkan hati.

Fesyen ini juga dikatakan bermula dari suku kaum sakai yang kepingin nak berfesyen, tapi tiada sumber rujukan terbaik, maka terhasil lah fesyen tetek tersembul ni. Tak kira dadanya bergred AA, mahupun CC, pastinya menggemari fesyen ni. Lebih besar, lebih baik, kata orang-orang sakai.


Bahayanya bagi penggemar fesyen ini, banyak mata akan memandang. Pandang sekali, pasti nak lagi. Bila dah nak lagi, maka semakin menjadi-jadi, silap haribulan, gambarmu akan disimpan sebagai koleksi. Macam ada pengalaman je? HAHA. Setakat ni belum lagi, tengok dan simpan dalam memori. Malam tu , reset balik memori, mati tu bila-bila bang.

Tak hairan kalau korang sendiri amalkan fesyen terbaik ni, sebab benda ni dah jadi macam biasa. Bagi korang, tetek tu takde pape, tapi bagi lelaki, itulah seribu makna. Jadi, bila asset tu diberi pinjam kepada kita, simpanlah elok-elok, jangan dibangga-banggakan. Nanti diragut orang, patah tumbuh, hilang tak berganti-ganti.

Nak gambar fesyen ni? Pergi je keluar rumah, cari kawasan awam, berlambak-lambak ada. HAHA.
9 Komen untuk "Fesyen Tetek Tersembul"

incik ji baru muncul ek..ke saya yang baru perasaan entry terbaru incik ji..

@pjah

dh lama menyepi. ehe. cuti deepavli ni baru dtg mood berblog.

hehe
gansnye name fesyen nie
panas2 :D

huhuhuhuh,,,,benda ni takley simpan dalam phone oooowwhh,,,,hang nanti,,hahhaha

tetek everywhere.

slmat kmbali oh

deorang ni memang xde perasaan malu la. Saya pulak yg malu dengan deorang ni.

Fesyen yg dibangga2kan oleh gadis so-sial....

err..haha. saya belum pernah lagi nak pilih fesyen ni ye.

 
Copyright © 2014 JanganIgnore - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info
X