Siapa sebenarnya Hajjah-Sitt-Al-wuzara2 | Realiti atau Konspirasi

Buat masa ini, heboh di seluruh Malaysia mengenai identiti sebenar Makcik Hajjah-Sitt-Al-wuzara.

Penyebaran maklumat mengenai hal ini terus menerus dari pihak hackers Malaysia, Gaysec melalui Ops Ramadhan 2 yang berjalan untuk beberapa hari sebelum ini.

Untuk cerita penuh mengenai pendedahan penuh oleh GaySec terhadap Makcik Hajjah-Sitt-Al-wuzara2, korang bolehlah bacanya di SINI.


Jika menurut pihak Gaysec, Makcik Hajjah-Sitt-Al-wuzara2 ialah salah seorang atheist di Malaysia yang bernama Nor Arlene Tan Bte Khalid.

Satu demi satu pendapat timbul mengenai hal ini, adakah Arlene Tan inilah yang bersembunyi di balik topeng Hajjah-Sitt-Al-Wuzara2.

Salah satunya datang dari Makcik Makcik-Hajjah-Sitt-Al-Wuzara2 sendiri melalui laman facebooknya di group INI.


Nampaknya Makcik itu bermati-matian nak tolong Arlene di sini. Begitu panjang hujahnya untuk menolong Arlene semata-mata. Atau ini hanyalah satu konspirasi delusi yang dialami oleh Makcik ini? Atau ia satu kebenaran?


Makcik-Hajjah keluar dengan hujahnya ingin menolong kawannya yang tersayang, Arlene Tan. Kawannya atau mungkin dirinya sendiri? Wallahualam

Berikut ialah komen daripada kawan kepada Arlene Tan mengenai hal ini.


Banyak pendapat yang menyokong, dan tidak kurang juga ramai yang ragu-ragu daripada pendedahan berani oleh Gaysec. 

Persoalannya, adakah benar Makcik-Hajjahh-Sitt-Alwuzara2 ialah Arlene Tan yang dimaksudkan oleh Gaysec? Realiti atau konspirasi?


10 Komen untuk "Siapa sebenarnya Hajjah-Sitt-Al-wuzara2 | Realiti atau Konspirasi"

kenapalah perlu wujud mereka-mereka sebegini. bahasa bukan main. kenapa pulak beriya-iya nak cover arlene tuh. tengok dalam fb tu, si arlene tuh tak reply pon. saya pun tak faham apa-apa pasal benda ni. tak boleh nak comment lebih. takut tersalah cakap. i think mereka ni yang perlu disiasat. bukan sebaliknya.

saya pon kurang faham dgn isu ni. cuma bace dr beberapa blogger.
ape2 pon perlu disiasat supaya kita tahu ape sebenarnya yg berlaku.

aku ase pasal makcik hajah ni da lame kot..baru aktif semula eyh?then,aku ase jugak makcik tu acctly non muslim..that is one of their tactic nak jatuhkan islam..

dia gelabah la tu..buat cerita...
maybe xramai yang tahu... jadi bila dah kantoi..kawan2 dia tanya la...dia pon nafi la... berak tepi jalan sape nak ngaku...

tapi kalau xbetul....mintak kaji semula la...

tapi sape boleh halang gaysec kan? takde sape tahu diorang ni..

Allah lagi tahu siapa makcik tu sebenarnya... huhu

haha. kesian makcik kafir ni.. dia memang gelabah dari dulu lagi.. abaikan saja apa dia kata.. orang macam ni dilayan makin menjadi.. dia tu penakut yang hanya berani di alam maya.. biarkan lah dia dengan cician yang tidak berfaedah tu.. kerajaan pun tak ambil tindakan..

rasanya bukan..tapi ntah lah..hanya Allah yang tahu

kite bako je!!!

Saya pun penah buat entry tentang ini..
http://lydsunshine.blogspot.com/2011/08/isu-melayu-murtad-hina-islam.html

Dtg la kalau sudi.. owhh...

 
Copyright © 2014 JanganIgnore - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info
X