Group Yang Menghina Islam| Report group

Golongan murtad yang berniat buruk dengan menimbulkan kemarahan orang Islam. Berhujah berasaskan fakta sains semata-mata tanpa memikirkan pandangan luar.

 Kononnya hebat dalam berhujah sehinggakan tiada yang mampu melawan. Islam dikutuk habis-habisan. Tetapi, hakikatnya, semuanya hanyalah pengecut. Jika dirasakan apa yang disebarkan itu betul, tunjukkan wajah-wajah suci korang tu. Tidak perlu berselindung di sebalik topeng busuk yang dipakai ketika berhujah.

Kenapa perlu takut dengan undang-undang jika apa yang korang sebarkan itu betul? Hakikatnya, hanyalah seorang pengecut yang hanya tahu menaip tetapi tidak tahu berfikir secara universal.

Golongan seperti ini jika dilawan, akan lebih terserlah kebodohannya. Di mana pihak berkuasa? Jika penyebar fitnah di blog boleh ditangkap, apatah lagi golongan perosak kesucian agama.

Kali ini, minta jasa korang semua, untuk bersama-sama menyokong pergerakan mereport group ini. Sekurang-kurangnya, ada inisiatif kita untuk memelihara agama Islam daripada terus dicemari dengan kutukan dari fikiran rasional seorang atheist.

Group Murtads in Malaysia and Singapore .

1) pastikan korang dah login facebook.

2) pergi ke group yang dinyatakan di atas.

3) scroll down hingga ke bawah, dan akan nampak bahagian report group, klik di situ.



4) akan keluarlah pop up , pilih hate speech -> Targets a religious group


5) report to facebook. DONE.

6) share to others.

Ayat-ayat mereka yang terlalu laser menghina dan menghukum agama terlalu pedih untuk dibaca. Jika dibiarkan group seperti ini berleluasa, akidah pembaca boleh terpesong.

Encik Ji : marah bercampur sedih 



20 Komen untuk "Group Yang Menghina Islam| Report group"

sekarang neh mmg bnyak group2 macm neh..napentah dorg dengki sangat kat islam..

mohon share ye..

saya marah jugak. patut dibanteras benda ni.

saya dah share. ramai-ramai tekan button share kat ats tu.

orang yang dilaknat Allah adalah orang yang menyekutukan Allah..nauzubillah..

sangatlah tersesat mereka2 ni..tu la..mintak2 hidayah diberikan semula kpd mereka..:D

semua rase ade...doakan mereka berubah..

Aku dan mak aku pernah bawa seorg hartawan Cina masuk Islam... dia sendiri tak pernah menghina agama asalnya walaupun sudah bergelar mualaf... tapi golongan murtad yg meninggalkan Islam utk menjadi tak beragama nie... Masya-Allah, dah jadi mcm manusia hilang rasional. Betul la, manusia tanpa agama dan tanpa iman (moral) sama mcm manusia gila.

da repot da... diorg ni memang laa kan~~ sabar je laa dibulan pose ni~

Umat akhir zaman..group macam nie skrg dah banyak kan..nie yg kita sedar yg tak sedar.. moga2 tuhan tunjukkan jalan yang benar buat mereka nie.

dah jalankan tugas merepot

sudah buat. memang menyakitkan hati. seriously. hmmm. :(

assalamualaikum..

trime kasih berkunjung dan komen di blog saya...

kunjungan sdra amat saya hargai..

selamat berpuasa dan salam perkenalan

semoga berkunjung semula ya :-)

sama2 kita banteras yg mngutuk/hina islam..

hari ni FB group Murtads in Malaysia And singapore dah di terminate.. tp.. tetap x puas hati.. sebab ahli2 dalam group tu maseh ada and x ada tindakan diambil ke atas diorang.. contoh: Amir Arif (pic yang baring kt jalan) si itam yang rascal(admin) Nurulhuda Binti Mohammad (Nurulbtemohd) (pic baju merah yang dibawah pondok tu, Asrul Rashid (L L) (pic umah atas bukit ijau tu) Roti Chanai (pic roti telur, Awan Intankucipak (pic pompuan bertudung putih tutup muka mcm purdah)and ada ramai lagi kwn2 diorang.. kebanyakan diorang ni orang singapore.. memang kurang ajar sangat.. harap ada orang amik tindakan keatas diorang ni.. hati umat islam asa sakit sangat bila ada manusia kutuk/hina allah s.w.t, nabi muhammad, kutuk islam.. n mcm2 yang buat hati ni panas..

 
Copyright © 2014 JanganIgnore - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info
X