Fakta-Fakta Teragung Mengenai Cinta

Cinta adalah satu perasaan kompleks yang muncul dari dalam jiwa makhluk. Banyak perihal mengenai cinta yang kita tidak sedar. Bercakap tentang cinta tiada penghujungnya.

Fakta 1
- Cinta itu satu perasaan yang wujud secara tiba-tiba. Ianya datang tanpa diminta dan pergi tanpa dihalau.

Fakta 2
- Orang yang mencintai lebih rasa manisnya cinta berbanding orang yang dicintai.

Fakta 3
- Ibu-bapa merupakan cinta pertama kita.

Fakta 4
- Cinta paling busuk ialah cinta yang berdasarkan nafsu semata-mata

Fakta 4
- Percintaan sesama jantina semakin menjadi-jadi.

Fakta 5
- Makanan orang bercinta ialah kata-kata nasihat daripada orang yang dicintai.



Fakta 6
- Memiliki cinta tak semestinya memiliki kebahagiaan.

Fakta 7
- Dendam selepas putus cinta boleh membunuh seekor naga di Tasik Chini.

Fakta 8
- Cinta pandang pertama akan menyusul dengan cinta pandang kedua

Fakta 9
- Ramai yang kehilangan maruah kerana cinta dunia.

Fakta 10
- Cinta kepada Illahi seringkali di sebut, tetapi tak ramai yang betul-betul mencintaiNya.


13 Komen untuk "Fakta-Fakta Teragung Mengenai Cinta"

amboi!
sekali naga kat tasik chini jadi mangsa
huhuhu

^^

yep. true facts. tapi yang ke 7 tu tak sure lak. hihi.

asyik bertukar rupa je blog. ;)

haha. ada naga ke kt tasik chini? kekeke.

Fakta 4 ada dua lah hehe! cinta sesama jantina sgt tidak boleh diterima...ermm

jadi cintailah cinta seperti mana org lain menyintai cinta..haha.

aku pening aku tulis ape.

zaman sekarang nih muda mudi bnyk bercinta berlandaskan nafsu ye dak..mintak jauh lah..

macam2 taw pasal cinta erk

saya suka no 8 sebab dah pernah kena.. HAHA :D

Nanti saye tgk ade ke tak naga..he5

tertarik fakta yg ni 7 tu...aku orang chini...sampai boleh bunuh naga tasik chini ye.huhu...

 
Copyright © 2014 JanganIgnore - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info
X