Webcam Seks Permainan Nafsu

Bagi korang yang pernah mendengar istilah webcam seks, ini adalah cerita nya.

Webcam seks ialah satu jenis permainan seks menggunakan webcam dengan cara berbogel dan melakukan gerakan dan aksi ghairah bagi melayan tuntutan nafsu pasangan. Media yang selalu digunakan untuk melakukan permainan ini ialah Yahoo Messenger, Skype dan juga MSN.

Permainan ini boleh dimainkan antara 2 orang pemain atau lebih. Antara kategori permainannya ialah lelaki berpasangan dengan perempuan, lelaki berpasangan dengan lelaki, dan juga perempuan berpasangan dengan perempuan. Permainan ini biasanya di jalankan di bilik tidur masing-masing dengan hanya bertemankan laptop mahupun pc yang mempunyai webcam.

Selalunya pemain lelaki akan memulakan permainan dengan gaya ayunan tangan kiri yang perlahan dan mengasyikkan, Diikuti dengan pemain perempuan melihat dan menunggu untuk beraksi. Dengan sedikit masa, pemain perempuan mula beraksi dengan aksinya yang agak liar. Permainan hanya akan tamat apabila pemain mencapai klimaks ataupun terkantoi dengan kawan mahupun mak bapak.

Permainan seks yang menjadikan manusia tidak bermoral. Menggunakan alternatif internet sebagai peranti seks. Melayan tuntutan nafsu dengan cara mencari pasangan boleh dijadikan mangsa. 

Bagi perempuan, elakkan bermain permainan ini kerana mungkin aksi korang dirakam. Silap-silap, 3gp korang akan diedarkan dalam masa yang singkat di seluruh negara.

Jangan biarkan maruah tergadai hanya kerana webcam.

Encik Ji : komputer takde webcam :(


6 Komen untuk "Webcam Seks Permainan Nafsu"

yeke?? hehe, tak pernah jumpa lagi T.T

webcam pun jd mangsa.. tah apa2x tah

hurmmm,betul jugak tuh.nsib baik takde webcam sendirik.Hehe

betol. tea setuju. salu masuk chat, bila diorang nak webbie, cakap je takde. mengong jugak diorang ni pcaya je kan. mungkin nafsu je dalam pale otak tu. then, apa lagi, tekan je spam terus. misi done. menyampah. huh.

mak ai .. kat web cam je .. kita nikah cepat ni

Bila nafsu menguasai diri.. Apa saja boleh dilakukan.. MasyaAllah..

 
Copyright © 2014 JanganIgnore - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info
X