Autolike,Autocomment Facebook Dan Kebangangan Manusia


Pelbagai jenis ragam .perangai  dan bangsa manusia di Facebook. Yang paling aku banyak di zaman milenium ini ialah bangsa autolike, autocomment, autojadah, dan lain-lain. Spesis-spesis ini banyak bertaburan di muka bumi yang terdiri daripada rata-rata anak melayu yang akalnya sebesar otak fungus.

Bangsa-bangsa sakai yang menyemak di facebook ini hidupnya di dunia hanyalah menyusahkan manusia bertamadun yang lain. Aku pun tak faham apa yang manusia ni dapat daripada auto like mahupun auto-auto lain sekalian alam. Ale uto.

Nak kesan kehadiran manusia berfikiran najis ini senang je. Hanya perlukan korang untuk update status, bangsa-bangsa ini akan pantas menyambar status korang tanpa korang sedari. Mereka hadir tanpa diundang, dan pergi juga tanpa khabar berita. Populariti mereka mengalahkan artis-artis yang dilanda gosip seks. 

Di bawah ini adalah contoh-contoh bangsa sakai yang bertebaran di muka bumi ini.


Ku Aiman nama diberi. Aiman merupakan manusia seorang manusia yang sangat power marketingnya. Siapa-siapa 3 terawal yang boom wall aiman, aiman akan tolong promot facebook korang. Sila hubungi aiman sekarang. 3 terpantas akan menerima hadiah yang cukup menarik yang ditawarkan oleh ku aiman.


Putera Vienna seorang yang sangat peramah. Suka menegur dan memuji. Ternyata putera vienna bukanlah dari golongan yang sombong. Cepat-cepat add putera dan anda akan mendapat hadiah like sebanyak mungkin.


Nama tak dapat dikenalpasti. Message daripada adik manis ni juga gagal dihadam oleh manusia sejagat. Boleh cuba gunakan google translate daripada bahasa alien kepada bahasa melayu untuk lebih pemahaman.

Ini adalah contoh 3 manusia yang peramah dan tersangat baik hati. Jadi, siapa-siapa yang mahukan kawan yang sangat peramah, add la mereka-mereka sekarang.

Pesanan untuk manusia-manusia sakai ni, berubahla bangsat. Sekian.

Encik Ji : Jangan jadi batak.

5 Komen untuk "Autolike,Autocomment Facebook Dan Kebangangan Manusia"

kesian sakai.. dia tak bersalah tapi nama dia jugak jadi sebutan

errrhhh... dat finger though..

anyway, tak suka juga org yg macam tu.. terlampaulah "friendly" errkkk..

ahaha.. betul tuh batak2 jgn sebut.. TT^TT ada kawan keturunan Batak, kalau dia dengar, mesti dia terasa :'( huhuhu..

haha lawak. Ana pun agak allergic dengan manusia camnihh. Haha.. selalunya ana buat ta hirau ja dorang ..

Haha..wujud rupenye auto komen nih. Ni keje budak2 batak. K bai. XD

 
Copyright © 2014 JanganIgnore - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info
X