5 Jenis Permainan Kanak-Kanak Yang Pelik

Kanak-kanak dan permainan tak dapat dipisahkan. Kesempatan ini diambil oleh para penjual untuk memasarkan banyak produk pemasaran tanpa berfikir panjang. Kadang-kadang, apa yang dijual itu tak masuk akal dan menjijikkan.


Acuan untuk membuat tahi. Permainan yang jijik. Ada yang nak beli? Boleh contact Encik Ji. Haha. Produk ini dikeluarkan oleh play doh,Syarikat terkenal yang memperkenalkan permainan bagi kanak-kanak membentuk model permainan sendiri menggunakan kreativiti.


Bentuk fizikal permainan yang agak agresif untuk kanak-kanak berumur 5 tahun. Syarikat yang mengeluarkan sememangnya tidak peka. Juga datang dengan karakter-karakter lain seperti spongebob dan lain-lain.

Permainan kanak-kanak ini dianggap tidak sensitif dan tidak menghormati kejadian tragik bagi titanic. Memperdagangkan nama titanic dan dibuat dalam bentuk permainan sangatlah tidak patut.


Salah satu lagi produk yang mempermainkan perihal dunia. Salah satu peristiwa bersejarah yang menyebabkan banyak kematian tidak sepatutnya diterjemahkan dalam bentuk permainan kanak-kanak.


Pelik. Nama permainan ni pun dah cukup untuk menggambarkan keunikan permainan kanak-kanak ini. Permainan mencukur bulu-bulu yang terdapat di badan baby. Digalakkan ibu bapa berfikir panjang sebelum membeli permainan ini. Terdapat kemungkinan rambut anda akan dicukur oleh anak anda selepas mendapat permainan ini.

Full list permainan kanak-kanak yang pelik boleh didapati di :
http://www.youtube.com/watch?v=p4_w9TOQLYs

Encik Ji : Kecik-kecik dulu main panjat-panjat pokok je. Tula permainan kegemaran.
1 Komentar untuk "5 Jenis Permainan Kanak-Kanak Yang Pelik"
 
Copyright © 2014 JanganIgnore - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info
X