NIK ROZAWATI


Aku pun tak tahu pe mende sebenarnya iklan ni dan siapa sebenarnya empunya nama ni. HAHA. Yang aku tahu, ramai geng-geng FB yg aku kenal memberontak dan menuntut balik pulangan duit yang dilabur di dalam skim yang entah pape ni.

Rata-rata pelabur menuntut balik pulangan modal berikutan tiada tindak balas dari founder sistem haramjadah ni. Betul ke tak, Wallahualam, tapi berdasarkan komen-komen dari mereka yang terlibat, ternyata ini satu bentuk penipuan.

Bagi mereka yang baru nak menjinak-jinakkn dengan pelaburan busuk ini, diharap lupakan niat korang sebelum korang menjadi mangsa seterusnya.

Bagi yang berminat untuk melihat facebook si penipu, boleh rujuk di  SINI.

Encik Ji : Ada lagi yang percaya skim macamni. Ku pikirkan rakyat udeh bijak untuk menilai.
3 Komen untuk "NIK ROZAWATI"

saya pun join, tp saya bukan mangsa dia,alhamdulillah...

sebabnya bulan lepas saya labur rm100 then minggu 1st dpt rm50,minggu 2nd dapat rm100. so,kira dpt RM150 (pulang modal) siap extra rm50 lagi.

tp kesian yg kat baru join tu n tapat modal balik...tu depa dok berontak. pepun smoga jadi pengajaran dan iktibar buat semua.

yg di atas jgn lupa,duit yg awk dpt tu,hasil drp nik rozawati songlap duit org lain utk bg kat awk tu yg untung tu..harap bersihkan la duit tu..lain kali tanya dr mana sumber keuntungan,biz apa..ni tidak..org melayu kita lantak la halal haram janji aku dpt duit..helooo kerja kutip tin kosong pun kena cari tin,bukan tin dtg bergolek kat kita..cehh im ashamed of my bangsa..berubahlah!!

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini HANDAYANI seorang TKW dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI SYHE MAULANA yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya saya juga mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pembantu rumah tanggah di selangor malaysia , sy sangat berterimakasih kepada AKI SYHE MAULANA dan tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI MAULANA saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKW, Untuk yg punya mustika bisa juga di kerjakan narik uang karna AKI MAULANA adalah guru spiritual terkenal di indonesia. jika anda ingin seperti saya silahkan kunjungi situs/website AKI MAULANA ~>KLIK DISINI<~  yg punya rum terimakasih atas tumpangannya.

 
Copyright © 2014 JanganIgnore - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info
X