Hukum Bersalam Dari Sudut Pandangan Dr Mashitah

Ini adalah satu artikel dari sudut ruangan akhbar mana pun aku tak tahu. Artikel ini berkaitan soal jawab hukum dengan Dr Mashitah Ibrahim. Korang kenal ke sape Dr Mashitah ini? Agak2 tak kenal tanyalah aku. HEHE


Apa yang aku faham daripada artikel ini, beliau berpendapat jika salam itu tidak mendatangkan nafsu, makna berlakunya khilaf dari segi hukum. Aku yang cetek agama ni pun terfikir, oh kira bolehlah kan nak salam dengan bukan muhrim ni? Auw Yeah.

Ada satu komen di lama page facebook Malaysian Gags yang menarik minat aku berkaitan dengan isu ini. 


Ada betul gak pendapat Encik Mohd Zailee ni. Yang ni tak payah ada PhD pun boleh fikir secara logiknya. Yang ada title Dr pulak pemikiran 'kelaut kelaut'. Oh Berat mu.

Tak cukup dengan 1 pendapat, ada lagi 1 pendapat yang sangat menarik. HAHA



Apa pula pendapat korang? Kongsi-kongsi bersama meh.


Encik Ji : Alahai manusia, dengan mak bapak pun tak bersalam, nak bersalam dengan bukan muhrim watpe.
3 Komen untuk "Hukum Bersalam Dari Sudut Pandangan Dr Mashitah"

kalau aunty/umur sebaya ibu how?
x rasa ghairah pun...

just mum feeling,how?

Dr. Mashitah sendiri sudah jatuh kredibilitinya. Sepatutnya dia bertaubat dan diam sahaja di dunia media. Kan senang? Takla ada orang membuka aib dia sebegini rupa.

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini HANDAYANI seorang TKW dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI SYHE MAULANA yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya saya juga mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pembantu rumah tanggah di selangor malaysia , sy sangat berterimakasih kepada AKI SYHE MAULANA dan tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI MAULANA saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKW, Untuk yg punya mustika bisa juga di kerjakan narik uang karna AKI MAULANA adalah guru spiritual terkenal di indonesia. jika anda ingin seperti saya silahkan kunjungi situs/website AKI MAULANA ~>KLIK DISINI<~  yg punya rum terimakasih atas tumpangannya.

 
Copyright © 2014 JanganIgnore - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info
X