Realiti Anwar Ibrahim

Aku terpanggil wat post bertajuk Anwar Ibrahim ni bila banyak website/blog anti - Anwar muncul yang mana sumenya berhujah tanpa bukti yg kukuh.

Buat pengetahuan sume , aku bukanlah sorang pro-BN mahupun pro-PKR , tapi apa yg aku nk cite kt sini hanyalah kebenaran yg aku taw.



Inilah gmbar :- yg mana mengaitkan ANWAR IBRAHIM dengan FREEMASON!

 Maka, bykla citer yg mencurah-curah kuar, bendera PKR dikaitkan dengan illuminati, Anwar seorang pengkhianat negara! Anwar merupakan seorang sekongkol Israel yg bertapak di bumi Malaysia .!

Tapi tu sume hanyalah ANDAIAN SEMATA2! tanpa bukti yg kukuh.

Memangla senarai-senarai di atas adalah mereka-mereka yg bergerak aktif dalam Illuminati, tetapi benarkah Anwar Ibrahim tu adalah Anwar Ibrahim yang sama kita kenal ?

Atas sebab ingin tahu, aku cuba mencari-cari sumber lain berkaitan perkara ni, dan rata-ratanya mengatakan ni adalah Anwar Ibrahim PKR. aku agak ni hanyalah mainan politik.so, aku cuba cari sumber website yg  mengaitkan ANWAR IBRAHIM ngn FREEMASON ni.

Dan hasilnya!
Inilah hasil kajian aku, memang benar terdapat ANWAR IBRAHIM dalam persatuan tu, tapi bukanlah ANWAR IBRAHIM PKR yg sume dok putar-belitkan tu.

Perlukan bukti?




Kalo korang nk taw, anwar Ibrahim yg dimksudkan lelaki yg berdiri pling knan. Yang tu r anwar Ibrahim? sejak bila plak Anwar Ibrahim ni gemok?

Still xjelas?


Gambar ni aku ambik dr website yg sama menceritakan mengenai Anwar Ibrahim . Gambar jelas menceritakan yang Anwar Ibrahim yg digembar-gemburkan selama ni bukanlah Pemimpin PKR ! tapi hanyalah manusia yg berkongsi nama yg sama!

Kalo ada yg masih kurang jelas, anda leh surf website dorang .
CLICK HERE - maybe IP address Malaysia xleh nk surf website ni, so, CHANGE your IP first.

so, sape2 yg sblom ni asyk mengaitkan PKR ngn FREEMASON, fikirlah dulu sedalam-dalamnya. Jangan hanya taw meng'kondem' tapi berusaha mencari kebenaran.

Encik Ji : Tipikal.




1 Komentar untuk "Realiti Anwar Ibrahim"

erm, tak pernah dengar apa-apa pasal ni. sebab memang tak ambil tahu pasal politik langsung. macam macam konflik dan perselisihan faham.

 
Copyright © 2014 JanganIgnore - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info
X