Seluar jeans ketat, bontot busuk

Jeans ketat yang sudah menjadi tradisi di kalangan remaja perempuan sekarang cukup membusukkan. Bontot yang kecil mahupun yang besar gedabak ditonjolkan tanpa segan silu.

Seluar jeans ketat yang hampir-hampir koyak dek kerana bontot yang besar itu memakainya sudah cukup untuk menaikkan nafsu si lelaki. Berbagai-bagai bentuk bontot busuk dapat dilihat di butik,mall mahupun di pasar malam sekalipun. Perempuan sekarang gemar memakainya kerana dirasakan bontotnya sudah cukup wangi untuk dipamerkan kepada kaum lelaki yang memang gemar melihatnya.

Selesakah berseluar jeans ketat? Jijik sekali melihat perempuan yang tiada perasaan malu ini menggoyang-goyangkan bontot busuk di hadapan khalayak ramai, lagaknya macam anjing yang baru lepas berak. Sedarlah perempuan, walau korang punya aset yang terbaik sekalipun, jangan sesekali ditonjolkan untuk si lelaki.

Bila si lelaki melihat, korang boleh pulak pergi sound depan-depan, marahlah konon-kononnnya. Kalau dah tahu seluar jeans ketat macam apa tu boleh buat si lelaki tertarik, kenapa dipakainya ? Banyak lagi seluar jeans yang longgar-longgar boleh dipakai. Tak ke bodoh namanya tu? Fesyen lah sangat.

Ibaratnya si pemakai jeans ketat ni, ialah korang berbogel tanpa kemaluan di khalayak ramai. Bentuk bontot busuk korang yang jelas itu sudah cukup untuk si lelaki membayangkan apa yang tersirat. Hinanya bontot busuk korang tu , sampaikan semua orang boleh melihatnya. Janganlah terlalu mengikut barat yang bangang itu, yang jahil agama, takkan korang yang beragama Islam boleh terikut-ikut?

Setiap anggota badan si perempuan adalah aurat kecuali muka dan kedua tapak tangan. Jika bontot busuk sudah ditayangkan, apa lagi yang istimewanya ada pada perempuan?


Encik Ji : tengok seluar ketat pun dah tak leh tahan


23 Komen untuk "Seluar jeans ketat, bontot busuk"

style menggoda katanyaaa... :D

karg kalo xpkai cmtu,org ckp xup 2 date..tp xperlu nak pkai ketat2 sagt pon xpe..haha..cool la entry nie :DS

hahaha =) suka post nie !! pakai sua jeans oke je tpi jgn la terlalu ikot kaki,sma mcam x pyh pakai pape je..sma gak klo pkai legging tpi betudung ==' fesyen hape tah =='

knp nak ikot ckp org???
ikot Fesyen??hahaha
mane yg lgi pntg...agama or fesyen...
dala pkai cmwu...tyang sne sini...kumpul dosa byk...
kalo nak berfesyen pon..islam tak melarang pon penganutnye tok berfesyen...tp kne ikot garis panduan yg ade...jgn smpai dedah sne sini...

ikut fesyen barat buat apa...hu3

aku pun dh lama meluat tgk org pompuan pakai jean ketat nie...

wah suka post ni...even saya pernah pakai jeans ketat dulu tapi sekarang dah berubah setelah ada BF. Dia yang nasihatkan saya, dari mata seorang lelaki memang hodoh pun pakai ketat2 ni...

sangat benci tgk diorg pakai cmtu. xde keinginan pn nk pakai ketat2 ni. walaupun tea ni pompuan. huhu.

Tea jgn pkai, nnt busuk bntot. haha.

Cekmong : try pkai, konfim busuk. haha

when you got it, flaunt it. tak gitu?

msj yg u nak smpaikn memang baik tapi bahasa yg u gunakn itu kasar.. u tu sangat bgus ke? i rasa ini lebih kearah kutukan bukan nasihat...

bile plak nasihat? haha. cik salina terasa kn. biasala tu.

so u memang kutuk lah, baik sgt lah u ni ek... yep i terasa...

dan xckp pn kutuk. apa yg ada dalam ni semua realiti orang ramai. jadi, xhairanlah kalo ada yang terasa.

memang ini realiti... tapi kata2 u kasar.. ape kurangnya mulut busuk & bontot busuk

cuba u cakap apa yang salah dalam artikel ini?

sebabnya u sakit hati sebab benda tu mengena dengan u kan? tu je

orang lain xtrasa sebab dia xbuat.

Hinanya bontot busuk korang tu , sampaikan semua orang boleh melihatnya. Janganlah terlalu mengikut barat yang bangang itu, yang jahil agama, takkan korang yang beragama Islam boleh terikut-ikut?

ye jens ketat lebih kepada imej barat & tidak manis untuk gadis muslim..

"Jijik sekali melihat perempuan yang tiada perasaan malu ini menggoyang-goyangkan bontot busuk di hadapan khalayak ramai, lagaknya macam anjing yang baru lepas berak" (kenapa harus disamakan dengan binatang haram ini)(wangi ke kata-kata ini?)

lihat lah disekeling u tidak terhitung perempuan berseluar jens ketat.. itu hanya sekadar fesyen dan imej bila-bila masa boleh diubah..

suka post ini....anyway..jeans ketat serously are not suitable for any girls image..secara islam nya..dah sah sah berdosa..sbb aurat..

bhaya...boleh mengurangkan pahala posa ni

 
Copyright © 2014 JanganIgnore - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info
X