Jantan Sangap Moden

Jantan-jantan sangap versi moden dah makin ramai. Menggunakan laman-laman sosial untuk melepaskan tempias nafsu serakah setan yang sudah tak dapat nak ditahan.

Antara tempat yang selalu digunakan untuk melepaskan nafsu tanpa mengira mangsa ialah selalunya di Facebook, Yahoo Messenger dan juga lain-lain. Mangsa-mangsa di ayat dan di goda bagi membangkitkan nafsu , dan bagi si mangsa yang sudah biasa melayan perkara-perkara sangap ni, mereka akan merelakan diri mereka diperkosa melalui ayat-ayat lucah si jantan sangap , tetapi bagi yang tidak biasa dengan perkara seperti ini, mereka akan melarikan diri kerana jika dilayan jantan sangap ini, makin sangaplah agaknya.

Selalunya , si jantan sangap yang agak pengecut menggunakan fake account yang mana menunjukkan tahap sangap yang tinggi tapi tidak mempunyai telur. Tetapi , bagi yang sudah advance dan profesional, mereka berani menggunakan real account tanpa rasa malu-malu dan segan silu.

Cara terbaik untuk mengelakkan diri daripada jantan-jantan sangap ialah dengan cara mendiamkan diri mahupun block nya dari account kita, kerana jika tidak di layan, tahap sangapnya akan berkurang dan hanya akan melayan media-media lain untuk melepaskan nafsu.

Bagi si jantan sangap, kawal lah nafsu, carilah kambing mahupun ayam untuk dijadikan mangsa korang.


Encik Ji : sangap? apakah
12 Komen untuk "Jantan Sangap Moden"

kes salah guna laman facebook la ni..ya encik ji? sangap tu ape?hehe

selalu je jmpe.. nsib la kat alam maya.. klau dpan2, mmng kne terajang je.. tp kat tagged la sllu jmpe.. kt fb xprnh lg..

jemput singgah ANASAURUS :)

mcam kenal je kes nih..hehe tah la jntan 2..mula2 elok je sembang pasai result and pointer..2 je..ttbe mkin mlucah..nsa of9,smlam dia kaco ag..x penah ada laki mcm 2 nsa jumpa =(

Rayngie: a ah. hehe. slh tmpt nk nk mlpaskn nfsu

Farhana : tagged lg la, blambak2. haha

Mispurple : ni prelude dr entry nisa r.hehe. dpt idea. xyh lyn r jntan cmtu

haha..erm,x lyn pon..and ase nyer dia pon dah sedar silap 2..cuma ase mcam segan nk g klas..nsa plak yg segan,adess..asenyer dia pon segan ngan sikap dia kot =='

ade lak ko soh gi cari kambing bro...nanti ade yg buat betol baru tau.ade kes gitu da ma.haha...

hak3..betoi2..ada kes kot mmt nie g cari lmbu..ades ==' terok3 !!

lpk jap...tuan blog ni laki ke pompuan?

aha..ngarut je. jgn ikut yer adik2.

APAN ;- nak laki ke pmpuan? hehe

oh...blog lelaki...betol la.haha...ok2

habis laa kambing gn ayam tea kena cabul dgn jantan sangap.. -..-

haha. jpg kua kambing pale mnusia..

 
Copyright © 2014 JanganIgnore - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info
X