Industri 3gp Malaysia. Hebatnya rakyat kita

Video seks format 3gp di telefon.

Industri seks barat yang cuba dicontohi oleh rakyat Malaysia. Video seks dijadikan sumber mencari duit. Mana datangnya sumber-sumber video seks rakyat Malaysia yang bertambah dari hari ke hari.

Duit haram yang didapati dari sumber video seks ternyata memuaskan hati si pengedar. Tanpa mengenal takut kepada Allah, video seks dijadikan perniagaan. Jika korang biasa ternampak web-web lucah 3gp Malaysia, itulah salah satu jenis perniagaan seks, kononnya memberi perkhidmatan berbayar untuk membekalkan kepuasan nafsu.

Bagi korang yang ada menyimpan video seks 3gp di dalam telefon, pernah tak korang terfikir seketika betapa rendahnya moral korang. Jika ketika solat, telefon yang kita pegang dipenuhi video seks, apa agaknya yang kita dapat dari solat? Sedangkan solat boleh mencegah kita daripada melakukan maksiat.

Yang lebih menghairankan, dari manakah sumber video-video seks ini didapati? Adakah adanya sindiket pelacuran video seks sepertimana di negara-negara barat. Atau dari simpanan privasi pasangan bercinta yang merakamkan saat manis bersama bergomolan tanpa seurat benang. Hinanya pasangan bercinta sekarang. Mengikut hawa nafsu tipu daya syaitan.

Janganlah terlalu mendambakan diri dengan video-video klips seks ini. Menyimpannya sahaja sudah cukup untuk berdosa, apatah lagi mendapat keuntungan daripadanya.


Encik Ji : telefon murah je
8 Komen untuk "Industri 3gp Malaysia. Hebatnya rakyat kita"

betol, stuju. benda camni pn nak jadikan perniagaan. ni lah akibat pengaruh barat nak meresap dalam otak org Malaysia. mungkin, xlama lg negara kita sendiri akan setanding dgn negara mereka dlm pembikinan video camni? :(

ni semua tanda2 kiamat semakin menghampiri..maksiat di mana2 tanpa kawalan..pihak berkuasa memeluk tubuh..

tak rajin le nak melayannya... ada byk kerja nak buat. kalau dilayan, kerja tak siap, minda rosak dan lembab.

Malaysia nie dah byk contohi barat... Darah daging jadi dgn duit haram, perangai manusia pun akan jadi mcm tu jgk la...

Sbb tu, hati-hati dengan duit yang kita guna....

yups
buat apa lah disimpan kan video2 macam nih
haihhh
entah
Malaysia dah sama naik dengan Amerika sekarang

Himpunan Kata - Kata Hikmah Hans Hanis

hal ni mmg dh melampau.,
search je keyword 'melayu' kat google.,melayu 3gp msti ada., melayu lucah la.,semua yg buruk2.,
malukn bangsa dan negara.,lebih parah.,malukan AGAMA,

-salam dari 'Alahai~'

Assalamualaikum....

Dalam kalangan masyarakat satu hal... di kalangan pemimpin negara pun lagi haru... Berita di tv dan surat khabar kerap ada berita kelucahan. Kanak2 dan mereka yg di bawah umur dah tak boleh lagi menonton atau membaca berita di tv serta surat khabar dengan bebas, kena ada kawalan ibu bapa atau orang yang lebih tua yang berakal.

Bukan sahaja benda2 mcm ni digunakan untuk kaut keuntungan duit, malah untuk kaut undi dan menjatuhkan maruah musuh politik.

Yang benar2 dah mengaku buat,dibela dan diangkat jadi pemimpin sayap parti pemerintah (MCA), yang seorang insan tu, kesnya ada banyak keraguan terus menerus dihina tanpa segan silu...

emm x tau plak jadi industri cari duit kat malaysia. tp kat negara Barat mmg industri cari duit

inilah akibatnya apb hukum kufur diterapkan

 
Copyright © 2014 JanganIgnore - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info
X