Bodohnya melayu rempit

Kepala pecah, otak bersepah, usus terburai, biji mata tersembul, kaki dan tangan hancur, cacat anggota.

Penyakit-penyakit yang selalu dicari oleh mat rempit melayu sejati. Tunjuk samseng di jalanan, ibarat jalan ini ayah diorang yang punya.

Kenapa masih ada lagi mat rempit di luar sana yang tak takut mati? Naik motor Ex5 cecah 180, mahunya bergegar kepala otak. Silap haribulan, tayar motor pecah, overheat, meletup motor tu.

Dalam suratkhabar, sudah banyak kejadian yang melibatkan mat rempit , sehingga menyusahkan orang lain. Kalau langgar tembok , korang sorang je dapat penyakit, ini yang korang langgar pakcik-pakcik, makcik-makcik yang naik motor punyalah cermat, siap dengan tertib lagi apahal? Pernah tak korang terfikir orang yang ko langgar tu mungkin mak ayah korang ?

Bodohnya mat rempit ini punyalah tak dapat cakap. Tak takut mati ke? Ada je jawapan mat rempit yang tak berapa handsome ni, 'kalau dah nak mati, duduk dalam rumah pun boleh mati.' Betul juga kan, tapi hendak ke korang mati langgar tembok?

Daripada korang cari penyakit, baik korang ubat penyakit. Belajar betul-betul jadi doktor. Bukan ke best tu.

Bayangkanlah mat-mat rempit, kalau suatu hari nanti motor yang korang agung-agungkan , sayang-sayangkan tu meletup bilamana korang tengah race, korang mati jadi BBQ. Hinanya korang time tu.


Encik Ji : nak jadi doktor tapi tak layak

3 Komen untuk "Bodohnya melayu rempit"

rempit kadang-kadang best jugak, tapi cara halal lah :p

hahaha..pnh terjebak jugak dgn gejala nie...taubat lps something hapen... :(

Selagi tak kena deorang ni takkan insaf Encik Ji. Dan yang peliknya budaya rempit ni kat malaysia je ha. Orang luar yang maju pon tak nak rempit2 ni.

 
Copyright © 2014 JanganIgnore - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info
X