Melayu Makin Jahanam


Selain kegilaan menjadi manusia babi, budak-budak melayu sekarang aku dapat simbolkan sebagai -jahanam. Perangai budak melayu makin teruk, berbeza dengan kehidupan kanak-kanak aku pada suatu masa dahulu, jauh lebih baik dan suci. HAHA

Jangan marah adik-adik yang bawah umur tu, bukan semua orang perangai macam jahanam, tapi kalau korang pun tergolong dalam golongan ini, korang pun sama jahanamla. 

Mungkin akal yang pendek membuatkan mereka-mereka ini tidak berfikir panjang sebelum mengeluarkan kata-kata. Tidak cukup dengan itu, Facebook juga dijadikan tempat mereka menunjukkan perangai bodoh-bodoh ini.

Wujudnya satu page yang diberi nama KHK, koleksi-koleksi perangai budak-budak melayu boleh korang lihat sendiri di sana. Memalukan. Pfttt. Ini adalah printscreen koleksi-koleksi budak melayu yang aku simbolkan jahanam.





Encik Ji : Jahanam ke tak? HAHA. Layari KHK untuk hiburan yang lebih.

2 Komen untuk "Melayu Makin Jahanam"

Ahaii..encik JI ke admin KHK? Huhu. Ana tengok page Nokharom pun rase macam nak sumpah seranah. Hihi. Tak tau la yang KHK punye. Hiks!

 
Copyright © 2014 JanganIgnore - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info
X