Video Penampakan Toyol Di Tangkap Di Dalam Botol



Satu video yang tersebar secara meluas di Facebook memaparkan satu bentuk objek yang bergerak-gerak dipercayai toyol sedang bermain riang di dalam botol.

Video yang berdurasi 24 saat ini dipercayai kononnya toyol yang sudah terperangkap di dalam botol. Mengikut perbualan di dalam video ini, ianya dipercayai berasal daripada Indonesia. Toyol indonesia mungkin?

Apa yang menjadi persoalan ialah kenapa video ini diterjemahkan kepada warna hitam dan putih atau penampakan toyol sememangnya boleh dilihat dalam bentuk hitam putih?

Sebagai umat Islam, mempercayai perkara ghaib itu wajib tetapi mempercayai benda yang buat-buat ghaib ini masih lagi boleh dipertikaikan.

Apa pendapat korang, toyol ke hanyalah satu video fake yang cuba diwujudkan oleh sesetengah pihak hanya untuk tujuan suka-suka?




Encik Ji : Toyol suka main ketam, aku suka makan megi ketam.
2 Komen untuk "Video Penampakan Toyol Di Tangkap Di Dalam Botol"

takpelah.. esok2 ajelah usha vid nih.. takut tetiba muncul objek secara mengejut ahaha...

wallahhu'alam pasal hitam putih tu :3

since tak tgok vid nih lagi tataulah.. tapi i believe ada toyol.. ahaha.. since benda tuh kan jin nelaan.. seram lak TT^TT

sbb takut, malam2 mesti selimut hujung kaki.. gara2 cita toyol isap ibu jari ahaha..

Toyol? Yerk! Tapi toyol bukan ke bentuk budak kecik. Yang dia pendek kontot, perut buncit, telinga panjang dan botak? Hahaha. So scary.

 
Copyright © 2014 JanganIgnore - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info
X