Koleksi Gambar Manusia Yang Serba Kreatif Dan Hebat Di Sekeliling Kita Tanpa Kita Sedari

Ada kawan tanya aku, kenapa suka sangat taip tajuk panjang2. Itu memang cara aku berblogging sekarang kot. Tajuk yang panjang, isinya belum tentu panjang jadi tema aku berblogging. Kadang-kadang apa yang kita taip panjang-panjang, merapu macam2 orang xnak ambik pedulik pun. So aku yang hensem ni ambil pendekatan sajikan artikel dengan tajuk yang panjang, isinya kosong.

Street Art ialah satu ayat yang aku cilok dan cukup untuk menggambarkan betapa kreatifnya kita sebagai satu entiti homo sapien. Berbanggalah dilahirkan jadi manusia, bukannya jadi beruk walaupun kadang-kadang perangai manusia ni mengalahkan babi.Menyondol aja kejenya.

























Encik Ji : pandai lukis rumah je time tadika.


1 Komentar untuk "Koleksi Gambar Manusia Yang Serba Kreatif Dan Hebat Di Sekeliling Kita Tanpa Kita Sedari"

Kreatifnye! Gambar yg paling kreatif gamba 3D kat jalan tu. Pergh! Macam real.

 
Copyright © 2014 JanganIgnore - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info
X