Saf Perempuan

Topik kali ini ialah topik yang sangat simple iaitu mengenai saf perempuan.

Apa yang aku cuba nak sampaikan kat sini, betul ke saf perempuan berterabur? Semua macam nak ikut kepala masing-masing. Hal ini aku perasan pada waktu isyak tadi, bila aku terlewat masuk ke masjid, dan aku terperasan di belah saf perempuan, susunan makmumnya berterabur. Atau itu memang dibolehkan di dalam Islam? Maaf kalau ilmu aku yang tak cukup ini.

Yang aku faham, selagi saf depan tak penuh, saf itu mestilah dipenuhkan oleh makmum-makmum di belakang. Ini adalah pengalaman pertama aku lihat saf disusun tanpa garis panduan.

line tu baris, yang bulat2 tu manusia la. HAHA

Lakaran saf perempuan yang aku tengok lebih kurang macamnila. HAHA. Apa sebabnya eh? Ada kawan2 bloggers nak berkongsi tak? Ke tempat aku solat tadi je macamni?

2 Komen untuk "Saf Perempuan"

Yg x ikut saf tu, solat sendiri kott.haha pelik.

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini HANDAYANI seorang TKW dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI SYHE MAULANA yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya saya juga mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pembantu rumah tanggah di selangor malaysia , sy sangat berterimakasih kepada AKI SYHE MAULANA dan tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI MAULANA saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKW, Untuk yg punya mustika bisa juga di kerjakan narik uang karna AKI MAULANA adalah guru spiritual terkenal di indonesia. jika anda ingin seperti saya silahkan kunjungi situs/website AKI MAULANA ~>KLIK DISINI<~  yg punya rum terimakasih atas tumpangannya.

 
Copyright © 2014 JanganIgnore - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info
X