Saf Perempuan

Topik kali ini ialah topik yang sangat simple iaitu mengenai saf perempuan.

Apa yang aku cuba nak sampaikan kat sini, betul ke saf perempuan berterabur? Semua macam nak ikut kepala masing-masing. Hal ini aku perasan pada waktu isyak tadi, bila aku terlewat masuk ke masjid, dan aku terperasan di belah saf perempuan, susunan makmumnya berterabur. Atau itu memang dibolehkan di dalam Islam? Maaf kalau ilmu aku yang tak cukup ini.

Yang aku faham, selagi saf depan tak penuh, saf itu mestilah dipenuhkan oleh makmum-makmum di belakang. Ini adalah pengalaman pertama aku lihat saf disusun tanpa garis panduan.

line tu baris, yang bulat2 tu manusia la. HAHA

Lakaran saf perempuan yang aku tengok lebih kurang macamnila. HAHA. Apa sebabnya eh? Ada kawan2 bloggers nak berkongsi tak? Ke tempat aku solat tadi je macamni?

1 Komentar untuk "Saf Perempuan"

Yg x ikut saf tu, solat sendiri kott.haha pelik.

 
Copyright © 2014 JanganIgnore - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info
X