Ciri-Ciri Perempuan Perasan Hot/Cantik/Cun/Market

Artikel ni aku keluarkan selepas beberapa jam memerhatikan perilaku wanita di merata-rata berhampiran tempat lepak harian aku (takde kaitan dengan tajuk) . Berbekalkan fon buruk yang mampu online dengan kelajuan 1kb/s ini, aku menggagahkan diri untuk online menaip satu karya yang berani mati untuk memberi kesedaran kepada kaum-kaum wanita berdasarkan pandangan aku dan kawan-kawan aku yang handsome lagi tampan ini. (Ini betul-betul, bukan perasan)

Antara ciri-ciri perempuan bajet cantik ini ialah :-

1) Ada sepuluh akaun facebook

Aku pun tak faham kenapa sampai 10 akaun facebook korang create. Kalah 'Jue Aziz' (jangan tanya kenapa). Ramai sangat ke kawan-kawan perempuan cantik ni sampai xcukup akaun facebook ni. HAHA. Xcukup dengan akaun facebook, tambah pulak dengan page. Geng-geng lelaki terdesak ni pun likela. Bukan nak like sangat pun, nak usha apa yang best sangat page korang. HAHA.

2) Update status lepastu diam

Yang ni cukup bajet. Aku rasa nak ketuk-ketuk pun ada jugak. Dah macam artis pulak golongan-golongan ni. HAHA. Aku pun tak fahamla kenapa korang bajet sgt. Mungkinla korang dianugerahkan wajah semulus Emma Maembong menjadikan diri korang sangat berlagak dan bajet. HAHA. (mesti ramai kondem aku pasni)

3) Letak gambar seksi nampak lurah, pastu sensor

Benda ni aku banyak terjadi dari golongan remaja perempuan di bawah umur. Bak kata orang, suara pun xpecah lagi ( betul ke camtu ). Kalau dah tahu seksi, tak payahla upload adik-adikku yang hot. Pastu nak sensor-sensor pulak. Dah sah-sahlah orang tahu. Adik aku yang belum bersunat pun tahu apa mende yang disensor tu. Bangang ek? HAHA



4) Jadi model tak berbayar

Yang ni banyak terdiri daripada mereka yang merasakan diri mereka layak menjadi model. Oh dunia. Apa lah sangat pada dunia modeling tepi jamban yang korang dambakan tu. Korang sebenarnya sedar tak yang korang sebenarnya perasan cun? HEHE. Kalau tak sedar, aku tolong bagi kesedaran.

5) 'Whatever'

Ayat ni pun aku nak kondem jugak. HEHE. Golongan yang selalu menggunakan perkataan ini terdiri daripada mereka yang perasan hot. HAHA. ada kaitan ke? Tak semua ok. Jangan marah kepada si pengguna tegar perkataan whatever. Mungkin ya/mungkin tak. LALALA

Itu jela yang mampu aku senaraikan buat masa sekarang. Nanti banyak-banyak makin panas pulak. Korang nak sambung? Silakan....

Encik Ji : Kisah benar. Jangan marah

6 Komen untuk "Ciri-Ciri Perempuan Perasan Hot/Cantik/Cun/Market "

Tak cukup lagi ni,ada byk lagi ciri kot. Hahahaa

hahahaha..memang betul pun..almaklumla facebook aku dikelilingi para gadis..semalam tweet (eh update post ek)seronok dapat keluar dengan BF..tengok hari ni dah cakap "lelaki tak guna, dah dapat tinggal aku." hawau punya budak..ceh..hahahaha

dari first point sampai fourth point tu memang saya takde langsung ciri ciri tu. tapi yang kelima tu pehhh, sentap. haha takde sentap mana. tapi sesungguhnya saya pengguna tegar perkataan whatever. tapi bukan lah digunakan sewenang-wenangnya. digunakan apabila terasa malas nak layan atau mengarut sangat apa yg org tu ckp. hehe. no hard feeling. :)

setahuny maybe sy pon mcm turh ..hehehe jujur lha ^^tpi friends kat facebook,twitter,tegged,wechat,line paling ramai pown smue skli 20,000 cm turh klo di hintung kakulater lha ^^ **RElax bro .

Biasanya diorg ckp pasal diri sendiri je byk.. citer kat semua org.. ramai yg crush kat dia... tp klu dengar tu mcm x logik je bila bandingkan dgn rupa dan fizikal dia .

 
Copyright © 2014 JanganIgnore - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info
X